Måndag - home sweet home

Jahapp, tillbaka på mitt vanliga gym då... Rätt skönt. fast var ganska mycket folk idag. Många som jag aldirg sett förut, kanske nya eller såna som inte brukar träna samtidigt som jag. Skoj i alla fall, så länge de inte stör mig! =) skulle köra rygg och mage idag, men dte blev rygg och axlar. Handen började krampa när jag skulle köra latsdrag så jag började köra nått annat istället och sen kunde jag fortsätta... sen blev det varannan axlar och varannan rygg. Rätt bra, men himla jobbigt pass. Jag svettades som en gris och det tog rätt bra också! Hääääärligt var det! Nu blir dte massor av träning framöver! =) Roomien är också peppad så det är bra så får jag sällskap. Bilden är från det improviserade chinsräcket som brorsan fixat!

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 5 min crosstrainer, 4 x chins med hjälp, 3 x hantelpress 13-12 kg, 3 x latsdrag 49-42 kg, 3 x press bakom nacken i smithmaskin, 4 x rodd 45-40 kg, 3 x hantellyft åt sidan 6 kg, 2 x skivstångsrodd 32-27 kg, 3 x skivstångslyft framåt 12 kg, 2 x enarms maskinrodd


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar verkligen träningssällskap på gymet!

2009-09-01 @ 12:16:02
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: V

Haha, specialrack ni har där uppe då, hade ingen aning om att ni norrlänningar var knäböjande jättar. :)



Ser att du kör lyft framåt för axlarna, ett tips, skippa den: http://axon.blogg.se/category/hall-dig-skadefri-pa-gymmet.html



Kör lite fri militärpress/axelpress istället, mördar mina främre axlar iallafall :)

2009-09-01 @ 17:54:20
Postat av: Sandra

Hej hej. Jag kom ju inte in på polis som jag hade hoppats så jag började nu sjuksköterska så länge. Vad pluggar du?

2009-09-01 @ 18:17:29
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0