....and it feels so good! =)

Woohoooo! Jag har springit 9 km och riktigt bra gick det också! Funderade först på om jag verkligen skulle orka springa för det var så länge sen jag hade ätit... men jag ahde ångan uppe så drog till gymet direkt efetr julklappsshoppingen och det ångrar jag inte. Helt klart årets bästa springpass (och längsta tror jag också). Förutom de första 2 km så ökade jag 0,1 km/h för varje km jag springit och sen lite mer på slutet och vips så hade 49 min och 9 km gått... När jag ökade till 10,7 så trodde jag inte att jag skulle orka hålla den hastigheten särskilt länge, men jag klarade varje ökning galant!!! Wonderful! Det känns verkligen superbra nu! Glädjen sprudlar! Ett till löppass ska jag nog hinna med innan jag öker mot julfirandet! =)

Motion: Springa 9 km

Kommentarer
Postat av: J

GÖtt jobbat!

2009-12-13 @ 19:12:22
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Ebba

Häääärligt!! :)

2009-12-16 @ 19:39:44
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0