En helt annan sorts uppbyggnad...

... trots påfyllning av motivation från helgens Fitnessfestival så har jag inte orkat gå och träna idag. Det var nära att jag kom iväg direkt efter skolan, men segade på och sen bestämde jag mig för att träna senare samtidigt som roomien... men när det väl var dax ville jag inte längre... Vad jag ville var istället att, precis som igår, käka massa godis. Och käka godis är vad jag har gjort också. Himla smarrigt har det varit. Det är en helt annan sorts uppbyggnad än den jag hade planerat i form av styrketräning... Ikväll har jag istället jobbat på att bygga upp mina fettdepåer, insulinnivåer och annat onyttigt i kroppen. Men men, vad ska man säga. Var sak har sin tid helt enkelt. Idag var det tid för godis, imorn är det tid för träning... Det börjar med lite morgonlöpning. Det är synd bara att det tydligen blivit lite för mycket tid för godis på sistonde... men vi gör ju alla våra egna val...

Kommentarer
Postat av: evisen

Tror du att de kommer bli lättare att skapa sig energi att gå och träna sent efter plugget?

Efter långa pluggdagar när man har suttit stilla är man ju heeelt seg i kroppen.

Ju mindre segt jobb, desto mer ork för träning liksom..!

2009-12-08 @ 07:17:02
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0