Ett besök på FitnessFestivalen rikare...

... jag och roomien bestämde oss att inte gå när vi såg entrépriserna till fitnessfestivalen i fredags. Många hundralappar för att titta på nått som i våra ögon hade betydligt lägre nöjesvärde, särskilt i jämförelse med andra event. Men men, på morgonen så bestämde vi oss för att knata ner till Svenska Mässan i alla fall och se om de hade några billigare priser. Det slutade i alla fall med att vi gick in på bara mässan, inga tävlingar. (hela biljettsystemet skulle visserligen behövas se över. Maken på oeffektivt system får man leta efter).

Väl inne var det väldigt bra. Mycket kosttillskott och många maskiner, men dåligt utbud på träningskläder. Många välbekanta ansikten från BODY och bloggar så det var roligt. Tittade på många roliga tävlingar (Body press, biceps battle) och så som jag och roomien tänkte testa på nästa gång vi tränar. Köpte inget utan tittade mest och provsmakade olika bars och drickor. Främst så såg vi många sjuuuuukt vältränade människor. Det är riktigt fascinerande vad man kan göra med sin kropp egentligen. Jag tycker inte att det är snyggt i alla lägen, men beundransvärt är det helt klart! Nu är jag tillbaka hemma, fylld med motivation och galet sugen på att träna! Synd att tiden tryter i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0