Lilla julafton

Igår var jag och roomien och tränade. Båda rätt peppade under dagen tror jag, men absolut inte när vi kom dit. pratade mest i början, men det var ju trevligt... Hon fick bestämma alla övningar och jag följde mest efter, i vanliga fall brukar det mestadels vara tvärt om. Men det var bra att inte behöva tänka så mkt. =) Sen på slutet kom vi igång ordentligt genom att köra lite superset, men då var det dax att gå hem. Idag har jag sprungit. Gick inte alls lika lätt som i söndags, men helt okej ändå. Det var mycket jobbigare. Jag tog mig 5 km vilket var målet (brukar ha det målet och allt därutöver är pluspoäng=))

Igår hade jag sista presentationen på mitt sista grupparbete EVER! Jag ska aldrig mer skriva grupparbeten och behöva dras med puckon (eller ha givande utbyten med smarta studenter). Det är sååååå otroligt skönt! =) Nu har jag bara individuella grejer kvar av min skoltid. Sen är den över! För alltid! Jag längtar som en tok!

Idag har vi haft lilla julafton här hemma innan alla (vi 3) åker till våra föräldrar över jul. Jag fick massageredskap och massageolja. Blir toppen. Särskilt nu när jag har ont i ryggen. =)

Motion: Springa 5 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0