Inte så farligt bakis alls faktiskt! =)

Inge bakis alls har jag varit idag... Riktigt skönt fakiskt. Fasade att detskulle bli som för nån vecka en då jag inte kunde röra mig och faktiskt spydde (för andragången nånsin dan efter). Funderade ett tag på att gå och träna, men mer än funderingar blev det inte. Istället har jag stannat hemma och pluggat massor så nu är jag i fas igen! Imorn har jag ett viktigt möte kl 9 som ska bli roligt. Vi har även haft våran numera traditionella söndagsmiddag. Spenat- och fetaostpaj bjöds det på idag och det var delikat! =) Igår var det riktigt trevligt. Utflyttningsfest med mycket folk och sen gick vi till ett ganska soft ställe. Trevlig kväll! =)

Hade även tänkt skippa det här onyttiga levandet som jag haft på sistonde. Imorn tänker jag skärpa mig. Då blir det mat istället för godis, kakor och glass... =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Härligt, hatar att vara bakis! =P

2009-02-09 @ 19:57:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0