Lördag - semlebakning

Japp, det var precis vad som på gick här igår. och riktigt goda blev de också. Jag gillar inte riktigts emlorna som man köper, både för att brödet inte smakar nått och för att det är så äcklig mandelmassa, så då är det enda alternativet att göra sina egna! Nu blev det lite budgetvarianten på dessa, varken penslade med ägg eller florsocker på, men de var smarriga ändå. Tror faktiskt jag ska gå och ta mig en nu.

Annars så tränade jag ben och bröst igår och det gick helt okej. Kändes rätt rejält, men fick inte den ordningen på saker och ting som jag velat. Sen var jag ute och knatade ett tag efter. Blev ju tipsade av Emil att göra det ör att slippa sån extrem träningsvärk och faktiskt så har jag inte så mycket träningsvärk idag. Toppen ju! idag äör det jättefint väder här, men slaskigt och dant. Tanken är väl att vi 3 roomies ska ut och promenera sen. Vore nice. MEn man får väl förbereda sig på att bli blöt om fossingarna. Men frisk luft äör allting härligt!

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning ben och bröst: 3 x bröstpress 56-42 kg is uperset med 3 x utsida lår 10 kg, 3 x hantelpress 10 kg, 3 x pecdec, 4 x vadpress 88-79 kg, 3 x liggande bencurl, 3 x sittande bencurl, 4 x benpress 120 kg, 3 x benspark.

Kommentarer
Postat av: Emil

Kul å höra att det gick vägen! Kör vidare och fortsätt vara snäll mot kroppen!



In i dimman!

2009-02-22 @ 20:48:32
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: Cicci

Mmmm vad gott! Bara att invänta tisdan och frossa i semlor då =)

2009-02-22 @ 20:52:23
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0