Måndag - bra start på veckan

Idag tränade jag på morgonen för ovanlighetens skull... hade först tänkt ta en liten promenad på morgonen, som vanligt, men istället sov jag. Var på gymet halv 12 (kanske inte riktigt morgonen för alla, men ändå) och körde och det kändes riktigt bra. Latsdrag och rodden fick jag jättebra kontakt med men hantelrodden kändes lite så där... Därför la jag ner rätt snabbt också. Biceps gick också helt okej. Inget utöver det vanliga. Promenaden blev istället nu på kvällen. Eller ja, jag halkade mest runt, men var skönt att få komma ut och få lite frisk luft. Hade bara kunnat få vara lite mindre is...

Inget onyttigare än digestivekex har det blivit idag, äve fast det kliat i godisätarfingrarna... Mackor, fisksoppa, pastasallad, kesella och proteindrink i blandade mängder och tillfällen är det jag ätit. Mätt och belåten har jag varit. Inte övermätt som i vanliga fall! =)

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning rygg & Biceps: 3 x latsdrag 49 kg, 3 x smalt latsdrag 49 kg, 2 x hantelrodd 17 kg, 4 x maskinrodd 35 kg, 3 x ryggresningar, 3 x preacher's curl +5 kg, 3 x hantelcurl 9 kg, 3 x skivstångscurl 17 kg

Kommentarer
Postat av: Mia

Din rubrik från 20 feb, är du från landet eller? Du saknar verkligen hjärnceller.

2009-02-24 @ 06:34:05
Postat av: Johanna

Mia: Haha, ja, jag är faktiskt från landet. Landet Sverige... Och här heter det negerboll!

2009-02-24 @ 09:38:02
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ha ha, det heter ju VITLÖK också så .... ;)

2009-02-24 @ 11:15:34
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Ousa

Vilken reaktion, å jag tänkte inte ens på ordet som sådant. Förens nu...

2009-02-24 @ 12:21:24
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: Fitnessmadde

Träningen går bra ser jag=) Visst är det extra härligt att starta veckan med ett träningspass!

Kramar på dig // Madde (fitnessmadde)

2009-02-24 @ 17:57:23
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0