Måndag - hann med lite träning ändå

Nu är jag helt slut i huvvet kan jag lova... Fyyyy!!! har verkligen varit tokplugg helqa helgen och hela danoch vi avslutade precis... men nu är det inskickat och klart så nu är det bara mycket att göra, inte extremt mycket... =)

Jag tog mig i alla fall väg och tränade närjag inbillade mig att vi inte hade så extremt mycket kvar (vilket va fel, vi blev precis klara). Det gick jättebra!!! Körde rygg och biceps. Fick bra kontakt med både ryggen och biceps. Känns som om det går bättre och bättre när jag kör rygg nu så det är jättekul faktiskt. Nästan sp att det är på väg att bli nya favoritpasset. Var mycket folk på gymet, men ingen som var ivägen för mig. Perfekt! =)

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning: Rygg, biceps och mage: 3 x latsdrag 49-42 kg, 3 x latsdrag med v-handtag 42 kg, 3 x hantelrodd 17-14 kg, 3 x maskinrodd 35 kg, 3 x latsdrag, 3 x hantelcurl 10-8 kg, 3 x skivstångscurl 17 kg, 3 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0