Onsdag - ännu mera bra träning...

Vet inte vad det är med mig nu... Jag är så seg hela tiden, trött och har ont i huvvet mest varenda dag. Redan kl 8 kändes det som om det var mitt i natten. Stod i valet och kvalet om jag skulle träna eller vila idag.. men eftersom jag ändå funderade på det så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra det idag för man vet aldrig vad som väntar imorn.

Idag klarade jag faktiskt 11 dips, trots att jag var så seg. Woohooo! Målet känns inte helt omöjligt ändå! Sen så blev det axlar och triceps och gud vad det brände i axlarna. Gick jättebra. La till en övning och jag va verkligen helt slut i dem på slutet. Ingen ork kvar alls och hade jättebra kontakt hela tiden. Tyvärr så blir det nått knas i min axel n'är jag ska köra baksidan i pecdecen så jag har bestämt mig för att skippa den nu och köra med hantel istället. Tycker ändå att det tar mycket bättre, men blev instruerad pecdecen. Triceps gick okej, men fick inte så mycket kontakt... men kändes att jag blev trött. Dock kunde jag knappt lyfta armarna för att sätta i stången i haken på första övningen... xD

jag har min kropp velat suga i sig allt den kan få. Vet inte varför men jag har varit otroligt hungrig hela dagen, började ju som sagt redan vid frukost då jag nästan dubblade intaget... de där kakorna jag köpte är förresten slut nu... haha... men förutom hela dte paketet så är det bara bra grejer jag ätit. Iof kan man väl knappast säga att det är bra att äta ett helt kakpaket... haha... Jag är mätt och belåten nu i alla fall! Bra det!

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning Axlar och Triceps: 11 dips, 4 x axelpress 8 kg, 3 x sidolyft 5 kg, 3 x baksida med hantel 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 12-9,5 kg, 3 x pushdown 45 kg, 3 x fransk press 19,5 kg, 3 x rep över huvudet lätt

Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-02-12 @ 00:58:15
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Annaa

Finns nog platser kvar om du är sugen!

2009-02-12 @ 11:43:51
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Emil

Kul å se att du tränar på och tutar och kör trots att det känns motigt. Det är så man får kontinuitet i sin träning och motion.

Kosten är en balansgång hela tiden. Men jag tycker inte man behöver krångla till allt hela tiden. Ska du inte tävla, så ät för att må bra och njut utav maten vi har. Man får vara tacksam för så lite ibland. Finns ju dem som har det svårare!



Kör hårt nu!

2009-02-12 @ 21:25:22
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0