Pizza, godis och tv-kväll

Igår mös jag och roomien till det med pizza när jag kom hem utsvulten från skolan. och gud vad god min var. Capricciosa med fetaost på har blivit min nya favvo. Käkade vi godis och såg på Let's dance, Wild Child (usel) och lite serier... Jättebra fredagkväll. Att jag hade tänkt träna försvann helt från mitt medvetande... hade inte gått ändå. Kan inte träna när jag är proppmätt och gymet har inte öppet längre än till 8 tror jag på fredagar.

idag är det i alla fall strålande väder här. Klarblå himmel och sol! jag har tagit mig en promenad ner till stan för att handla ett rivjärn så jag slipper använda vårat i miniatyr nästa gång. Sen följde även 3 par strumpbyxor med också. Nu blir det plugg och eventuellt blir de lite träning senare. Ikväll vet jag inte vad som händer. Bio, ta en öl nånstans, melodifestivalen hemma eller nått... Det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0