Tisdag - sprungit med magkramp

Blogg.se krånglade igår så mitt inlägg försvann.... Men det blev lite träning i alla fall. Sprang och det gick rätt hyfsat faktiskt. Inte så fruktasvärt jobbigt utan det rullade på rätt bra... Hade tilloch me dlite högre tempo än i vanliga fall, inte mycket men lite i alla fall. Fast närjag närmade mig 4 km fick jag så ont i magen så tyvärr blev det inte längre än 5 km men det känns rätt bra. Funderade ju ett tag på att inte gå eftersom jag hade ont i huvvet igen så allt annat än att ligga still är ju bra! ;) I alla fall så gick magontan över när jag slutade röra mig så körde lite magträning efteråt och det kändes som om det tog rätt bra. Nice... Mycket nice...Körde en magmaskin vilket jag inte brukar göra i vanliga fall då de brukar ge mig ont i ryggen, men idag funkade det bra. Hade lätt motstånd och då funkade det. =)

Käkade bra också hela dagen. En bar till mellanmål. Swebars är så goda!!! Var på skolan väldigt länge på eftermiddan så en bar var välbehövd.

Motion: promenad 35 min, Springa 5 km, 3 x magmaskin, 3 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0