Måndag - bjuder på middag till roomiesarna

Gud vad trött och sliten jag har känt mig idag. Knepigt knepigt. Dessutom har vi ju infört matlagar dagar engång i veckan här hemma och den här veckan var det min tur att laga mat till mina kära roomies.. Älgkött (rostbiff) med klyftpotatis, tzatziki och bönsallad blev det. tror de blev nöjda. Blev väl inte den nyttigaste kvällen, men man måste trappa ner också... =) Ingen träning blev det idag. Blev så sent och sen så var jag så seg... men var ju ut eoch gick en sväng i alla fall så totalt inaktiv har jag inte varit.

Frukost: Kesom yougurt, müsli
Lunch: Fajitastortilla med extra kyckling
Innan middagsscacks: digestivekex, lite chips
Middag: Älgkött, klyftpotatis, tzatziki, bönsallad
Kväll: Macka, yougurt med müsli

Motion: Promenad 35 min

Kommentarer
Postat av: sabina

låter ju jättegott med älgkött ju! men e det inte dyrt

2009-01-27 @ 12:03:09
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Smaskens!

2009-01-27 @ 12:07:21
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0