Tisdag - lite träning hanns med i alla fall...

Japp det blev en paus i pluggandet för träning (och för topmodel)... Blevfaktiskt ett riktigt bra pass. Det mesta gick bra. Jag testade lite dips först som han tyckte att jag skulle köra när jag hade instruktion... Fast jag är pinsamt dålig på det... men får väl nöta det lite så går det nog bättre sen. Tog i alla fall riktigt bra i både bröstövningarna och magövningen och sen så gick det helt okej att springa också. Jag är riktigt nöjd. Dessuto tog ja mig ut på en morgonpromenad imorse så jag är ännu nöjdare. Funderar på att göra det till en vana, är ju så härligt... fast regnar det vill jag verkligen inte... Vi får se...

Dessutom är jag riktigt nöjd att jag äntligen ätit upp det sista av min indonesiska gryta idag så att jag kan få nån annan mat... den är god, men man blir lite less efter 6 dagar. haha, knepigt att jag kan bli less på vissa rätter efter några dar, men sen finns det andra som jag kan äta för alltid utan att lessna.

Frukost: Keso, yougurt, müsli
Lunch: Indonesisk gryta med bulgur
Mellanmål: kesella med fun light
Middag: pastasallad med kyckling, pasta, avokado, rödlök, ruccola, tomat soltorkade tomater, fetaost, pesto
Efter träning: Proteindrink

Motion: Morgonpromenad 30 min. Styrketräning bröst + mage: 7 st dips, 3 x bröstpress 42 kg, 3 x hantelpress 10 kg, 3 x flies i pecdec, 3 x magövning. Springa 5 km.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är precis likadan... Vissa maträtter tröttnar jag på direkt... Andra kan jag äta jämt!

2009-01-14 @ 09:05:03
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Emil

Ser bra ut tjejen! Kul å se att du är igång i gymmet igen. Här är det vilodag idag. Ska laga en god köttfärsås nu!

2009-01-14 @ 15:13:26
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: Lova Molin

ser ut som en riktig superdag!

2009-01-14 @ 21:09:42
URL: http://nolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0