Torsdag - konditionen nere på noll

Japp, jag tog mig till gymet idag också, med illusionen från gårdagen om att konditionen nog inte var allt för taskig ändå, trots att jag inte sprungit på evigheter.. ojojoj, så var då verkligen inte fallet. Det var tungt som satan... och jag fick håll mitt i så var tvungen att gå en stund. Sprang i alla fall 5 km totalt och gick 1 km... Inte allt för mycket,men det känns bra till att börja med. Snart är jag igång igen hoppas jag! =) det gäller bara att härda ut ju.

Frukost: Keso, yougurt, müsli
Lunch: Indonesisk gryta med bulgur
Efter träning: proteindrink
Middag: Pastsallad med pasta, kyckling, avokado, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater, fetaost, pesto
Kväll: Kesella med fun light

Motion: Springa 5 km, gå 1 km

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jepp bara att kämpa på hejja hejja

2009-01-09 @ 12:15:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0