Det är aldrig fel med lite helg...

Jag gillar att träna i linne. Det är bäst. Man får total rörelsefrihet och kan slänga armarna åt vilka håll man vill. Fast ibland tycker jag om en pösig t-shirt också, men det blir bara när jag ska träna ben eller springa för då är ju armarna oftast i samma position och nån rörelsefrihet behövs inte. Därför brukar jag passa på att slita lite extra på mina tishor då! Lillebrorsans gamla urväxta som jag fått ärva är favvosarna =)

Igår blev det benträning. Rätt bra sån också. Tog det rätt lugnt med benpressen fortfarande, men det kändes rätt bra tillslut. Tog inte ut mig helt och hållet i den utan lite lagomt. Idag har jag träningsvärk i rumpan och framsida lår. Godkänt resultat med andra ord! =) Nu ska jag laga lite mat att ha till matlådor i veckan. Blir biffar med soltorkade tomater fyllda med fetaost och bulgur. Sen ska jag se om jag känner får att gå en sväng. Har jobbat hela dan. Riktigt slappt och bra pass, men nu är jag helt dagvill. Jag har måndag! men nu jobbar jag hela veckan (sön-sön) och sen drar jag till norrland! och blir kvar hela augusti! Kanske ska vi mötas upp för ett träningspass Ebba?

Motion: 2 x utsida lår 10 kg, 3 x benpress 180 kg (30,25,25), 3 x benpress högt 80 kg (25,25,25), 3 x stående vadpress 97 kg, 3 x benspark 56-49 kg, 3 x liggande lårcurl 40-35 kg, 3 x lårcurl på boll

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N [Josselee]

Sv: Jo jag får testa de ;) de bruka ju funka på de mesta små skavanker ;)

2009-07-26 @ 20:04:06
URL: http://josselee.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det tycker jag absolut att vi ska göra =) Vore trevligt!

2009-07-27 @ 11:06:29
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Cici

Gillar också linen bäst! Nope, ingen cross på Fäviken, mest skitväder och öl =P

2009-07-27 @ 16:04:15
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0