Förslappad? ja, men ändå inte...

Det blev varken träning onsdag eller torsdag. Skulel ha tränat torsdag, men vårat internet dog så jag var tvungen att engagera mig i det när jag kom hem från jobbet... Sen blev det sorgepizza och godis när vi trodde vi skulle va utan tills nästa vecka... men efter pizza, godis och en skräckfilm så började det mirakulöst funka igen!!! Vilken lycka! =) Sen satt jag igår och beklagade mig för roomien (i sommar är det bara en) att jag kände mig helt förslappad, men hon påpekade att jag hade ju faktiskt bara vilat i 2 dar... och det var ju sant... men dte är allt annat... förutom träningen så rör jag mig inte alls ju... Lite trist... men så är det.

Igår blev det i alla fall det där lätta benpasset... och det var nog det enda alternativet... just lätt. Jag hade verkligen ingen ork i benen efter all den här vilan för den. All styrka var som bortblåst. Uthålligheten var borta och de kändes bara sega och okontrollerbara. Kände av knät i benpressen så blev inte så mycket sånt, eller väldigt lätt i alla fall... Men det verkar som om de kassa passen blir de bästa. Har fortfarande grym träningsvärk i armarna sen det dåliga passet i tisdags och redan imorse så gjorde rumpan ont, trots att jag knappt tränade den. kände i alla fall inget i den igår...

idag har jag faktiskt varit ute och gått en sväng. sååå skönt. Och jag hann precis tills innan regnet började. Vilken timing! XD träning har det blivit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0