Lördag - riktigt flitig idag

Var riktigt sugen på träning idag. Bröst gick bra. Blev helt slut så det blev bara 2 övningar och en lite halvdan "bara för att". Det blev lite improvision idag på axlarna. Tänkte att jag skulle värma upp lite med en skivstång, men sen insåg jag ju att det var e jättebra övning. Nästan ingen vikt, men det tog som bara den. Antagligen för att jag aldrig gjort så där förut! =P Därför blev det 2 omgångar bara för att mata ut allt och det gjorde jag verkligen. Fastnade med stången bakom huvudet och trodde inte jag skulle få upp den trots att jag bara hade 9,5 kg på!!! Lite smått panik, men det gick efter lite vila. XD

Sen har jag lagat massor med mat också. Kom på att det kunde va bra att äta lite grönsaker så jag gick till frukthandlaren och handlade på mig en himla massa för att göra nått ihopkok. Så det blev improviserad kycklinggryta med paprika, lök, zuccini, morot, och vitkål. Smakade väldigt gott... men jag hade tinat upp lite väl mycket kyckling så stekte en filé med honung till mig idag... Det andra får bli till imorn och eventuella matlådor nästa vecka. Ska bli kul att smaka! =) Nu blir det bio och sen kanske lite vin eller nått ute! =)

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 3 x bänkpress 40 kg, 3 x sned bänk i smith, 2 x hantelflyes 6 kg, 3 x skivstångspress 14,5-9,5 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x liggande baksida i cable 25 kg, 3 x baksida i cable superset med 2 x sidolyft, 3 x skivstångspress 14,5 kg-9,5 kg, 1 x axelmaskin 10 kg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hatar när man inser att "fan, fan fan, jag kommer inte kunna ställa tillbaka den här stången". Hände mig häromdagen när jag körde upphopp med stång, men som tur var så var sambon med så han fick hjälpa mig när jag var helt död i kropp och knopp! Hoppas kvällen blir trevlig

2009-07-11 @ 21:26:31
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: evisen

När du skriver låter det som att du är väldigt bra på att laga mat och hålla på måltider. Jag bor hemma hos mam o pap nu under sommaren och jag tycker det är så SVÅRT o hålla på de rutiner jag vanligtvis har när jag bor själv! de blir mackor mackor o åter mackor :)



2009-07-11 @ 22:48:28
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojoj.. jag skulle nog inte bara axla näringen från grönsaker och bär! De innehåller en hel del nyttigheter så det verkar ju bara dumt. :O

2009-07-12 @ 16:10:12
URL: http://pulspuman.blogg.se/
Postat av: J

Jag har nu börjat mitt detektivarbete för att se vart du tränar ;) hmm kanske borde lägga energi på att va i gymmet istället haha

2009-07-13 @ 10:00:26
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0