Måndag - rygg & axlar

Rygg och Axlar stod på schemat idag. Har kört dem ihop rätt länge nu så snart ska jag väl ändra lite kanske, men de passar bra att köra ihop... fast rätt tungt pass... men det är trevligt! =) Tänkte köra på samma tills jag åker norröver, eller tills jag kommer tillbaka. Vi får se. Idag gick det bra i alla fall. Var rätt svag, men fick bra kontakt i alla övningar. Körde chinsmaskinen och den tog rätt fint. Sen tog resten av ryggövninarna bra också. Var väldigt ostadig och svag i hantelpressen, men körde på det jag orkade och blev rejält slut. Nu efteråt känns det som om jag är väldigt nöjd! =) jag såg dessutom både rygg och axelmuskler i spegeln! Woohoo!

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x chins med hjälp 25-30 kg, 4 x latsdrag 49-42 kg, 3 x skivstångsrodd 29,5 kg, 3 x rodd 45 kg, 3 x hantelpress 13-12 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 12 kg, 3 x sidolyftmaskin 15 kg

Kommentarer
Postat av: evisen

Åker mot din sida av landet nu!! :)

2009-07-29 @ 08:45:08
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0