Måndag - styrkan och musklerna på väg bort?

Nyss hemkommen från ett träningspass följt av en liten promenad med roomien. Träningen gick hyfsat, men inte super. Det gick, men inte mer än så. Latsövningarna kändes rätt bra. Jag tycker jag har obefintliga muskler där så skulle gärna vilja att de växte på sig lite... Rodd gick bra, men de övriga roddövningarna gick sådär. Var därför jag växlade lite för att se om det kändes bättre med nån annan, men icke. I biceps kände jag mig rätt svag. Hade inte alls samma ork som vanligt. Var tvungen att byta ner mig till 22 kg rätt snabbt och det kändes riktigt tungt, trots att jag brukar köra på 24,5 mestadels i vanliga fall. Kan det ha att göra med att jag slutat med Ragen? Känner mig svagare överlag sen dess. Men men, jag kör på... Tycker det känns som om mina muskler bara krymper istället för växer. I och för sig äter jag garanterat inte tillräckligt med mat för att de ska växa heller så... men men, de behöver kanske inte försvinna. Fast förhoppningsvis är det bara nån fix idé jag har och inte sanning.

Har börjat jobba "på riktigt" nu så nu blir det varierande tider, dock mest kvällar, men varierande sent... Både bra och dåligt. Lite jobbigt att inte vänja sig vid en tid, men skönt att få sova på morronen ibland och skönt att hinna göra sake rpå kvällarna ibland...

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x latsdrag 56-49 kg, 3 x rodd 45 kg, 3 x latsdrag V-handtag 49 kg, 2 x skivstångsrodd 29,5 kg, 2 x maskinrodd 35 kg, 3 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 3 x liggade curl mot pannan, 2 x bamsecurl, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: J

Nja en lampa kan jag ju överleva, allt annant var ju topp! :) Nä det e inte så skoj, går så sakta då ;) Vad har du för trevligt att åker på...känns som vi snart får ta en tränings-hojåkardag ;) Approppå däck hittade jag en skruv i mitt backdäck... :(



Har förresten ingen styrka och inga muskler kvar heller :( Ingen kondtion heller :( FAst man får ju skylla sig själv, i alla fall jag ;)

2009-07-14 @ 15:09:28
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: josefin

åh, hur får man motivation till att röra på sig? jag vet inte vad det är för fel på mig.. det sägs att desto mer man tränar, desto mer motivation får man, men det spelar ingen roll för mig.. omj ag t ex går en promenad så tycker jag att det är dödstråkigt hela tiden och när jag kommer hem känns det som om jag hellre skulle dö än att göra det igen.. så är det med allt typ.. fattar inte :(

2009-07-14 @ 17:53:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0