"motsatsen till hälsosam"-vecka

Ursäkta frånvaron! =) jag och roomien har haft en "motsatsen till hälsosam"-vecka. Det mest hälsosamma med den har väl varit att det inte blivit så mycket internetsurfande, förutom under arbetstid då. Annars har våran vecka mestadels bestått av pizza, utemat, godis, chips och alkohol i stora lass. Även en hel del filmer, bra som dåliga, har avverkats. Det har varit riktigt skönt att slappa... Men idag kände vi båda två att nu får det vara nog så vi har skakat hand nu på att det inte blir nån utemat eller godis nu till veckan... haha! Välbehövt! =)

Jag hann i alla fall med tre träningspass veckan som var. Två har jag ju redan skrivit om, men i fredags avverkade jag ett benpass precis innan utgång. Ett riktigt bra sånt var det också. Tror jag skulle ha haft grym träningsvärk om jag inte dödat den med alkohol. De flesta övningar gick bra och tog riktigt bra. Körde lite benpress med hög fotsättning och det tog riktigt bra på baken. Nice nice! Nu ska jag sova strax. Planerar att börja veckan med lite jogging. Har inte sprungit sen 12:e juni (och då bara 3 ggr tror jag och innan dess långt ppehåll också) så kan väl inte förvänta mig nått strålande resultat, men vore skönt att komma igång med lite springning... Känns som om det behövs nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en vecka kvar till semester... Något säger mig att det kommer att bli lite mer onyttigheter då hihi

2009-07-20 @ 08:39:16
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0