Onsdag - ingen träning idag

Jag hade storslagna planer idag. Löpning hade jag tänkt mig. Började inte jobba förrän 12:30. Av nån konstig anledning tog jag mig inte ur sängen. Jag sov, och sov, och sov och sov... sen klev jag upp och tyckte att jag ahde gott om tid. Tydligen tyckte inte roomien det när jag ställde mig och skulle börja laga mat bpde till matlåda och att äta när vi hade 20 min kvar tills vi skulle va ute ur lägenheten. Dessutom var jag inte iordninggjord heller. Jag kom också på att det var lite bråttom efter ett tag... =) Så fick tokspringa tillslut till kollektivtrafiken. Måste ha sett väldigt roligt ut när jag kom tokspringandes halvt påklädd, alal grejer i famnen, höga klackar och en tröja med små bjöllror på och sladdade genom svängen precis utanför en uteservering... haha... men jag kom i tid i alla fall och det är huvudsaken. Fick min lilla springtur där då. Men hade egentligen tänkt ta dennu när jag kom hem från jobbet, men har så ont i en visdomstand och därmed hela huvvet så har bara legat och sett på TV och ätit kall glass istället. Nu ska jag snart sova igen! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajaj... Hoppas att det känns bättre idag!

2009-07-16 @ 09:23:38
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Ebba

Haha, vilken syn =)



Hoppas att tanden och huvudet mår bättre idag!

2009-07-17 @ 13:17:19
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0