Tisdag - fick till ett bra armpass

Ett riktigt bra pass fick jag till idag. Har ju känts lite si så där med armarna på sistonde, men idag blev det full pott. För biceps tog skivstångscurlen och första curlen så himla bra så den sista övningen var bara till för att pressa ur lite extra. Kul när det är så! =) triceps var ju nått som alltid gick bra förut, men på sistonde har det gått så där. Idag fick jag däremot sjukt bra kontakt och det kändes grymt. Såååå himla kul när det går bra. =) Mage var som vanligt trist, men lite blev det i alla fall. Det går däremot inge vidare att köra. Kanske är det bristen på motivation att träna just mage... Förut brukade jag tycka att det var jättekul, men nu är det faktiskt överlägset tråkigaste att träna. Lite träningsvärk har jag i ryggen också, främst på sidorna men det var väl väntat. Har fått lite massage nu ikväll och då kändes det att även resten var lite mört. Gud vad jag tycker det är svårt att träna rygg!

Imorn är planen att springa lite på morgonen igen... och hämta ut nytt modem till internet! Vill ju ha det så bra som möjligt. Dock sjukt trist att inte kunna ha 100 Mbit/s längre! =S

Motion: Styrketräning Armar & Mage: 5 min crosstrainer, 3 x skivstångscurl 22 kg, 3 x liggande curl mot pannan 40 kg i superset med 3 x benlyft, 3 x hantelcurls 8 kg, 3 x pushdown 45 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x pushdown med rep 30 kg, 2 x situps

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en härlig träningsvärk :o)

2009-07-22 @ 08:54:38
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0