Måndag - bra start på veckan träningsmässigt

Träning idag! riktigt roligt var det, men vääääldigt varmt på gymet! Fyyy! De borde ha luftkonditionering, eller fläktar åtminstonde. Men men, det blev ett bra pass. Kändes som om det tog bra och jag fick faktiskt hyfsad kontakt. Sved till i slutet av alla övningar i alla fall! =) Svettigt men bra! =) Är rätt skönt att få svettas lite också, känns som om huden renas då.

På jobbet har vi fått in en rätt bra vana nu... Lunch ute på gräsmattan i en park varje dag... Mycket trevligt! Bara att hoppas vädret håller i sig så vi kan fortsätta! Sol, sol, sol!

Nu på kvällen blev det en promenad också i det härliga vädret. Gick och pratade med en kompis hela tiden. Är jättelänge sen jag var ute och gick sist och gud vad skönt det var. Borde göra det oftare, men har kommit av mig. Bara man kommer iväg så blir det bra sen... Här finns det inte så många roliga ställen att gå på tyvärr.

Motion: promenad 45 min
Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x latsdrag 56-49 kg, 3 x latsdrag V-handtag 52,5 kg-49 kg, 4 x rodd 45 kg, 3 x skivstångsrodd 29,5 kg, 3 x hantelpress 13 kg, 3 x sidolyft i cable, 3 x framåtlyft med skivstång 9,5 kg, 2 x sidolyft i maskin, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: J

Fan jag hade nästan gissat vart du tränade, men nu har jag faktiskt ingen aning :P Snygga armar!

2009-06-29 @ 23:22:29
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: evisen

eller hur, ang prommisarna, ja typ längtar efter att få gå om kvällarna!! Spec me nerladdade radioprogram i mp3n.. eller sällskap!



hoppas d går bra på jobbet!

2009-06-30 @ 09:28:46
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: emliscious

jag har oxå alltid den känslan! att man svettas ut en massa skit ur huden =) helt skönt =) haha!!



bra tärnat!



men som du säger! en fläkt vore inte fel!!

2009-06-30 @ 09:38:30
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du ser ut att vara i bra form!

2009-06-30 @ 10:58:06
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0