Torsdag - fick till ett superpass mitt i stressen

Igår blev det ingen träning... Mitt horoskop sa att jag inte skulle träna så höll mig till det... haha, näe, men dte var inte därför... var nästan på väg ut och springa, men sen ångrae jag mig och var hemma istället. Idag däremot blev det ett jättebra pass. Bröst och Axlar. Gud vad det kändes i bröstet! Ritkigt kul. Den sneda bönken var en riktig killer och sen orkade jag knappt upp med hantlarna. Skulle köra axelpress med hantlar efter det, men var totalslut så orkade inte hålla dem uppe så fick bli lite andra övningar. Bra det för det gick också super. Hade tänkt springa lite efteråt, men hade ingen lust. Var redan så nöjd så gick hem... mina axlar såg riktigt stora och fina ut när jag kom hem, men himla svårt att fånga på bild. Syrran försökte, men syns inte så mycket... Man kan ana lite på ena armen... jag tycker det är coolt! Syrran undrade om jag verkligen ville se ut så! Iof var dte när jag spände biceps... haha! =) Vet inte vad jag gör med händerna heller! Tokigt! XD

Sitter här och frösöker ladda om för tentan imorn, men jag orkar inte. Känner mig helst slutkörd efter alla arbeten och tentan igår så har nästintill inte gjort nånting alls än. Bådar inte gott!

Motion: Promenad 25 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 5 min crosstrainer, 3 x bänkpress 40 kg, 3 x sned bänk smith 26 kg, 2 x sned hantelpress 12 kg, 3 x baksida cable 12,5-10 kg, 3 x sidolyft cable 2,5 kg, 3 x sidolyft maskin 10 kg

Kommentarer
Postat av: Ebba

Bäst att följa horoskopen ;)



Härligt tränat idag =) Så skönt när man verkligen känner att träningen tar.



Lycka till med tentan imorgon =)

2009-06-04 @ 15:34:16
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Cicci

Härligt härligt! Blir nästan lite sugen att köra mer styrka och gym när jag läser om alla dina superpass! =)

2009-06-04 @ 16:26:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: sabina

naw sötnosen.. älskar din blogg

2009-06-04 @ 16:51:02
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser riktigt fin ut, fit och solbränd!



Stort lycka till imorgon!

2009-06-04 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0