Måndag - besatt!

Jag vad knäpp jag är... idag har jag återigen tänkt på en sak hela dagen... Vad? choklad... marabou schweizernöt för att vara exakt... jag har suttit och funderat på hur gott det vore, hur den skulle smälta i munnen och massa detaljer... svårt att motstå... men jaghar faktiskt lyckats... men sen har jag ju ätit onyttigt i 3 dagar på raken nu så man skulle ju kunna tro att jag är less... men icke... blri bara mer sugen ju mer jag äter... Knäppt! Nu har jag äntligenkäkat upp den där köttfärsen jag stekte häromdan som var äckligare än äckligast... Köp aldirg tacokrydda på Lidl säger jag bara. Blä! men med nårgaliter ketchup på blev den ätlig iaf. Aldrig mer. De har bra grejer där, men vissa saker är dte värt att betala mer för.

Var i alla fall iväg och tränade efter skolan idag... Lite dumt kanske för jag käkade bara lite kesella och sen gick jag iväg.... hade inte så mycket ork, men det gick rätt bra i alla fall... Förutom min vänsterhand som krånglade. Ville inte hålla greppet och vad väldigt vek och vek sig... Fruktansvärt irriterande... jag klarade i alla fal 13 dips, nästan 14... Rekord, och jag som är så tung nu! har inte testat på ett tag... Måste klara 20 st i sommar har jag bestämt. Körde i alla fall rygg och biceps... Latsdragsgrejerna gick ju så där i och med attd et var svårt att hålla greppet som sagt... men resten gick bra. Fick rejäl kontakt vilket alltid är kul.

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x latsdrag 49 kg, 3 x latsdrag V-handtag 49 kg, 3 x hantelrodd 17 kg, 3 x maskinrodd 38,5 kg, 3 x preacher's curl + 5 kg, 3 x skivstångscurl 19,5 kg, 3 x bamsecurl, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!



Jag tror att jag har/ haft samma problem som dig.. Ett tips är att sluta äta grejjer med socker i överhuvud taget ett tag! Inga tacokryddor, ketchup mm. Titta på den här sidan, så förstår du vart jag vill komma: http://www.bittensaddiction.com/



Kram

2009-03-16 @ 21:09:34
Postat av: emilia

När man har förbud mot något blir man alltid extra sugen, och ocker är så himla svårt att stå emot

2009-03-17 @ 16:41:41
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är likadan ;)

2009-03-18 @ 17:17:00
URL: http://emelieullberg.se
Postat av: Sandra

Åh, jag vet precis hur det är! Men den här helgen skall jag verkligen kämpa mot godissuget!

2009-03-26 @ 21:05:06
URL: http://thinkerbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0