Måndag - bra start på veckan

Igår så var det inte mycket aktivitet här hemma. Jag och roomien låg i soffan hela dagen och såg på serier, käkade pizza, godis och chips med dip. Supergott. Ätardag alltså och åt gjorde jag med råge! =) idag är det dock tillbaka till normal!

Idag har jag tränat i alla fall. Fy, tar ett tag innan alkoholen går ur kroppen. Det gick bra, men kände mig svag. Var mycket folk på gymmet också så fick aldrig tag i den roddmaskinen jag ville ha så jag körde vanlig rodd och det tog faktiskt väldigt bra vilket var roligt. Allt tog faktiskt bra och det kändes väldigt bra. Ett roligt pass! =) Har inte varit ute och gått nånting idag för det har regnat, men lika glad är jag för det... Fast jag var riktigt sugen imorse! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x latsdrag 49 kg, 2 x latsdrag V-handtag, 3 x hantelrodd 17 kg, 3 x preacher's curl + 5 kg, 3 x ryggresningar, 3 x skivstångscurl 19,5 kg, 2 x hantelcurl 8 kg, 3 x rodd

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland är bakisdagar bara sköna, ibland är de ett rent helvete...!

2009-03-09 @ 21:44:07
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Marcus

Tja



Sökte runt litt på träningsbloggar och hitta dig =) intressant läsning! Ser bra ut, farligt med "ätardagar" dock, men man får ju leva litt med xD /Marcus

2009-03-10 @ 11:21:24
URL: http://rightdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0