Torsdag - tänker bara på en sak. En enda!

Springa eller bada, springa eller bada, sprinag eller bada? Det blev bada! =) Men imorse var jag ute och knatade lite i alla fall. Innan snöovädret kom... Får se hur det blir imorn.

idag har jag varit så sjukt godis och matsugen hela dan. Har inte tänkt på nått annat alls nästan. Det har varit såååå nära att jag gått neroch köpt mig lite godis också, men jag har faktiskt inte gjort det. Varför vet jag inte riktigt för jag har verkligen velat... Så kul att jag skrev igår att två gånger var lika med död. Det hade jag helt och hållet glömt bort... Tur att jag höll mig då för annars hade det inte blivit särskilt kul! Gjorde däremot väligt god middag... Lax med ungsstekta rotsaker (potatis, morötter och plasternacka)... Smaskens.. Men jag tänker fortfarande på goooodis... och mera maaaat!

Motion: Promenad 35 min

Kommentarer
Postat av: Desiree

Jag har också sånna godis-sugs-dagar i bland man blir tokig av dom om man inte stillar sig med några bitar!

2009-03-14 @ 09:16:53
URL: http://tromigellerej.webblogg.se/gladajag/
Postat av: Bella Eklund

Sv: Ska göra en sak nästa vecka, vill inte skriva för mkt om det än, men det är en sjukhussak.. :/

2009-03-14 @ 18:49:38
URL: http://bellaeklund.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag har haft en sån godisdag idag. jätte jobbiga är dom!

2009-03-15 @ 21:59:53
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0