Torsdag - vilodag

Gud vad glad man blir av det här fina vädret... Fast idag var det lite kallare, typ 8 grader bara tror jag... men jag var ute och knatade imorse. Samma sväng som de senaste 2 dagarna. Underbart! Annars har jag haft vilodag idag. Var rätt skönt för jag har fått riktigt mycket gjort nu på kvällskvisten,skolmässigt sätt alltså... Har kunnat pricka av tre grejer från min lista.

Idag har det inte känts kämpigt med maten alls... förutom när min roomie öppnade min dörr och skrek choklad. Då satte genast suget in... Men jag försökte dämpa det med pepsi max, morot och kesella... Gick så där... Jag tror hon ville lura mig in i fuskandets värld, men det slutade med att varken hon eller jag käkade nån choklad... tror jag i alla fall, om inte hon sitter inne på rummet nu och moffar... Imorn kväll blir det däremot choklad skue jag gissa. Det är lugnet innan stormen här nu. Om några minuter stormar 2 tokiga tjejer in som ska ockupera våran lägenhet tills på söndag/måndag... så i helgen blir vi 5... Fast vi har i och för sig oftast nån boendes här på helgerna så det är inget konstigt med det! =)

Motion: Promenad 45 min

Kommentarer
Postat av: emilia

Det är så skönt nu när det är sol på morgonen och kvällen

2009-03-19 @ 23:05:31
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Bella Eklund

Nej jag bytte, pga komplikation. Så nu är jag inte allt för pigg men det går framåt iaf. Har redan vart på Ica maxi och handlat kött, fun light och cola light! hehe.

2009-03-20 @ 12:48:41
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0