Måndag - inget masande idag inte

Idag behövdes inget masande... jag tog mig iväg till gymet lätt som en plätt... däremot krävdes lite effektivitet då jag hade begränsad tid mellan föreläsning och gruppmöte... Därför blev jag lite lätt stressad när föreläsaren började dra över tiden med sitt snack om Facebook, bloggar och internet (behöver en 40-åring berätta om sånt för ett gäng 80-talister kan man undra?). Sen blev det rask takt hemåt, dra i min lite Rage, som jag fortfarande gillar, och vänta en halvtimme innan gymmandet... Slita lite på gymet, p-drink, dusch, mellanmål och snabbt iväg igen! Normalt sett brukar jag ha all tid i världen när jag ska träna så det här var lite ovant... men tydligen så funkar det med begränsad tid också... =)

Till träningen då. Det gick faktiskt riktigt bra. Rygg och Axlar blev det. Ökade på vikten lite i latsdragen och det gick utmärkt. Roddgrejerna tog där de skulle och likaså axelövningarna. Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån. Imorse kom jag ut på en promenad också. Nice nice! Skönt sätt att starta dagen på. Dagens motion får därmed helt klart godkänt. Benen är sega sen gårdagens träning och rumpan mör. Allt är som det ska va med andra ord! XD

Imorn väntar ett eventuellt besked om sommarjobb! Håll tummarna! =)

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x latsdrag 52,5-49 kg, 3 x latsdrag V-handtag 52,5-49 kg, 3 x rodd 40 kg, 3 x skivstångsrodd 27 kg, 3 x hantelpress 11 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6-5 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 12-9,5 kg, 3 x ryssresningar

Kommentarer
Postat av: evisen

åhh va skönt de låter, grattis till en bra bra :)



Jag fick också besked om sommarjobb idag, hemkammat! :)



2009-05-18 @ 20:55:30
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: sabiina

skönt de flyter på!

2009-05-19 @ 14:15:17
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0