Morgonspring...

Det blev ingen träning för min del igår.. Skola på förmiddan och sen stan till rätt sent och efter det hade jag ingen lust att ta mig iväg. Idag har jagdäremot börjat dagen med en liten springtur... Roomien skulle på spinning på morgonen så jag masade mig upp och gick med och sprang lite innan frukost. Känns verkligen att man inte har nån energi då... Men jag tog mig 6 km i alla fall innan jag gick hem och fyllde på med mer energi. Rätt trevlig start på dan. Det regnar ju så himla mycket på förmiddagarna nu så har ingen lust att gå ut.

Mitt gym har ju gått från att vara fristående till att vara del av en av de större gymkedjorna i Sverige nu... och vet ni vad?!?! Jag hatar det. Gymet var så himla bra förut, men nu håller de bara på bygger om och har oordning överallt. Ofta är det annan personal i receptionen än det var innan, som dessutom inte har nån koll utan mest står och pratar med varandra... Har blviit väldigt opersonligt och tråkigt. Sen kommer nog många av de bra grejerna försvinna när mitt medlemskort går ut också, t.ex. klubbsverige och att jag får sola hur mcyket jag vill gratis (vilket jag iof inte utnyttjat en enda gång, men jag har ju möjligheten i alla fall). Hoppas i alla fall att det blir bra när de är klara med all ombyggnad, som jag iof tycker är helt onödig... Trist är det i alla fall. Ser faktiskt ingen fördel alls med dem att vara med i den där kedjan, förutom att det eventuellt blir lite billigare priser sen när man ska teckna nytt avtal.

Kommentarer
Postat av: J

Vad bra. Min last var förr kakor och cholklad, ihop med mjölk. Och det handlade om burkar inte bitar *ha ha

Kul att det går bra för dig! :) Keep it up!

2009-05-09 @ 23:47:24
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag älskar att springa på morgonen det är så himla skönt!

2009-05-10 @ 19:13:19
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0