Söndag - kan inte hålla greppet! :S

Idag har jag legat ute och solat ett tag, med boken i högsta hugg så klart. och rejält med färg har jag fått. Skönt att inte va nån blekfis längre, men det är ingen snygg bränna... typisk "första-solningen-bränna"... Jag tycker det är himla tråkigt att ligga och sola så det är bra att jag fått färg snabbt! =) Då behöver jag inte va ute så länge! Inte sola i alla fall!

Blev träning idag igen. Rygg och Axlar. Var himla sugen eftersom det gick så bra sist jag körde det... Fast var trött och slut redan när jag gick till gymet så blev inget toppenpass. Rygg gick dåligt då jag bara fick kramp i min vänsterhand hela tiden så jag kund einte hålla greppet... Blä! Har inte haft så på rätt länge nu så det var verkligen tråkigt. Axlar gick däremot jättebra! =) är himla nöjd med den delen! =) Sen gick jag och ena roomien på promenad nu på kvällen. Himla skönt! perfekt att gå på kvällen såna här dagar,

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning Rygg & axlar: 5 min crosstrainer, 3 x latsdrag 56-49 kg, 3 x latsdrag V-handtag 56-49 kg, 3 x rodd 45-40 kg, 3 x skivstångsrodd 30-24,5 kg, 3 x hantelpress 12 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 12-9,5 kg, 3 x ryggresningar 2,5 kg

Kommentarer
Postat av: J

Men det e ju bra att få första bränna i maj, tänk bara hur grym du kommer att vara resten av sommaren ;)

Själv så har jag antagligen brännt mig som f-n... *haha

2009-06-01 @ 09:27:53
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0