Torsdag - noll motion what so ever!

Total vila idag också... Har baragått ner och köpt mig lite pastasallad.. annars har jag befunnit mig i samma position som på bilden hela dan, tillbakalutad i datastolen med andra ord... Har skftat mellan att titta på Biggest Loser och att plugga. Är verkligen inte motiverad till nått tentaplugg just nu så detgår så himla segt och jag har inte ens tittat på allt som vi ska ha tenta på... ändå får jag inte arslet ur vagnen och gör dte heller... Tokigt! Måste få lite fart nu, men det verkar omöjligt!

idag har jag iaf inte haft ont i bröstet mer än några gånger... så imorn blir det troligtvis lite träning... Får se om det blir styrka eller springa... Det visar sig! är väldigt laddad i alla fall! Blir kul! Imorn kommer dessutom min syrra hit. Hon ska bo här med oss i sommar. Hälsofreaket... bara bönor, quinoa, och vegetariskt tjafs käkar hon.

Kommentarer
Postat av: anniebunny

Joina min klubb? :)

2009-05-29 @ 10:46:38

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0