Alla muskelgrupper avklarade för veckan

Idag gick jag och tränade hyfsat tidigt... vid femtiden... annars brukar det oftast bli runt 20-21 nångång. Det är skönt att träna sent, men skönt att ha kvällen ledig också... Träningen gick bra idag med. Kände mig ganska stark i sidolyften med hantlarna, men resten kändes väl inte särskilt revolutionerande, bara bra helt enkelt! =) Inte starkare elelr svagare än vanligt, det kändes som om det tog bra. Magövningarna tog bra vilket var härligt. Känns som om det går mycket bättre med magträningen nu vilket är härligt!!!

Nu laddar jag för morgonträning och sen frukost på gymet!!! Woohooo! Blir inget mer benpass den här veckan. blir en halvtimmes kondition imornbitti och sen åker jag bort!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 5 min crosstrainer, 3 x hantelpress 14 kg, 3 x sidolyft med hantel 7-8 kg, 4 x press bakom nacken i smith 23,5-16 kg, 3 x sidolyft i cable, 3 x liggande baksida i cable, 2 x hög rodd 55-50 kg, 2 x baksida i pecdec 14 kg, 3 x benlyft med lutande bänk, 3 x situps, 10 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: evisen

Ja tycker du ska fota frullen man får o visa upp, så kanske ja tar me den o visar upp på gymmet här :p

2009-11-20 @ 08:15:38
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: J

Haha, de e ju gött! Jag har ökat effekten av Vip-x, men då kostar det ju lika mycket som rage så då kan jag lika gärna köra på den :)Jag gillar stickandet med, även om jag inte vet om det hjälper mig att träna, men jag får liksom uppspärrade ögon och blir sjuk fokuserad!

2009-11-21 @ 18:13:27
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: J

Haha, de e ju gött! Jag har ökat effekten av Vip-x, men då kostar det ju lika mycket som rage så då kan jag lika gärna köra på den :)Jag gillar stickandet med, även om jag inte vet om det hjälper mig att träna, men jag får liksom uppspärrade ögon och blir sjukt fokuserad!

2009-11-21 @ 18:13:31
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Karin

Bra jobbat! Var frukosten god?

2009-11-21 @ 18:54:14
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0