Bra avslutning på en bra vecka

Idag har jag verkligen fått arslet ur vagnen! Var ute och gick med en av mina beloved roomies på eftermiddan. Var verkligen så perfekt promenadväder. hur härligt som helst,man ville aldrig att det skulle ta slut... men våra magar började kurra så det var bara att styra kosan hemåt. Fast det är inte riktigt rätt. Min mage kurrade inte alls det, men jag insåg att jag borde äta mer nått så därför styrdes kosan hemåt... Same shit! XD Äta bör man annars dör man! XD (äta gör man men ändå dör man, fast säkerligen betydligt gladare)

Sen blev det gym också. Trodde att det skulel ta emot en del nu när jagvilat så länge, men det gör det inte alls. Jag vill träna! Typ hela tiden! Så det så! =) Visste inte riktigt vad jag skulle köra idag men det blev i alla fall bröst och rygg... rätt bra pass! Tog lite mer i bänkpressen än jag brukar gjort (vissa grejer har jag itydligen inte blivit svagare i) och hade säkert kunnat ta lite mer om jag haft hjälp också... men jag vill inte bli mos. Har blviit det en gång innan och det är INTE kul! Chinsen och latsdragen kändes också som det tog bra. Sen fick jag sån himla kramp i vänsterhanden så var lite svårt med roddgrejerna och de funkar inte så bra överlag på sistonde heller... Kan inte hålla greppet när jag får kramp och det är svinirriterande! Men men, det komme och går. Gör säkert nått knepigt! Shame on me!

Motion: promenad 70 min
Styrka Bröst & Rygg: 5 min crosstrainer, 3 x bänkpress 42,5 kg, 3 x chins med hjälp, 3 x rodd 50 kg, 3 x lutande hantelpress 14 kg, 3 x latsdrag V-handtag 49-42 kg, 2 x skivstångsrodd 32 kg, 2 x maskinrodd, 3 x ryggresningar i superset med 3 x pecdec. Spring 1km

Kommentarer
Postat av: sabina

börjar vid 80 cm riskerna... det är ju inget tycker jag men men...

2009-11-11 @ 23:30:57
URL: http://losefat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0