Det går riktigt bra nu igen! =)

Det blev aldrig nån springning igår... jag kände inte för det och hade träningsvärk som en gnu... så det blev vila istället. Men idag har jag tränat! Och kul var det! Kände mig som en trött zombie med huvudvärk innan jag tog mig iväg med efter ett tag på gymet kände jag mig som på topp! =) Sen gick det rätt bra också. Jag trodde att jag skulle få dras med klenheten efter mina vila rätt länge nu när jag satt igång igen, men den verkar till större delen va som bortblåst. Idag ökade jag ju till och med på vissa grejer. Gött götti gött gött! XD Sen kan man ju nästan se att det finns nån liten muskel också där på axeln! Gött det med! är bara att mosa på! =) Dagens pass kändes faktiskt väldigt bra nu när jag tänker efter. =) Det är nästan så att det till och med är roligt att köra mage nu! Sen sprang jag en kilometer efteråt också... Mitt linne ville glida upp mest hela tiden. Vääääldigt irriterande... men det kändes bra att springa iaf... Imorn blir det kaaaanske ett försök på de där 5 km... Kanske!

Sen gjorde jag en tabbe idag också... Jag skulle tydligen få middag lagad till mig av en roomie idag... men det hade jag totalt glömt så jag hade precis käkat när hon kom hem... Osis, men jag ska få det imorn istället! Ibland har man det bra! =) Ska även bli bjussad på middag på fredag! Perfa! Kittlar dödsskönt i kistan! =P

Motion: Promenad 40 min
Styrketräning Axlar & mage: 5 min crosstrainer, 3 x hantelpress 14 kg, 3 x sidolyft hantlar 8 kg, 3 x press bakom nacken i smith, 3 x framåtlyft med skivstång, 3 x liggande för baksida i CC 12,5 kg, 3 x hög rodd 50 kg, 3 x benlyft på lutande bänk, 3 x magmaskin, Springa 1 km

Kommentarer
Postat av: evisen

JA träningsvärken är både DÖDANDE och UNDERBAR efter de här gymuppehållet. Jag kan inte nog gå runt o berätta om min träningsvärk för omgivningen ;)



Du verkar ha fått en riktigt bra start!

2009-11-12 @ 11:10:53
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0