Mycket träning men utebliven vaccinering

Gud vad bra det kändes att springa imorse. Benen bara pinnade på och tiden gick, visserligen segt men ändå! Jag klarade det. Siktade på att springa 5 km och var lite tveksam till om jag skulle orka, men sen så blev det 6 km innan jag nöjde mig... och jag kände mig inte ens slut då. Bara behagligt trött! Såååå skönt att det gick bra! =) Nu ikväll har det blivit ett snabbt benpass. Kände mig hyfsat stark vilket var skönt. Satsar på att träna varje dag måndag till fredag så jag hinner köra igenom kroppen en gång den här veckan. Dagens benpass är "rest" sen förra veckan. Så blir det när man latar sig torsdag-söndag. XD

Var inställd på att vaccinera min mot svininfluensan idag också... så jag gick dit nu efter träningen men snacka om att bli snopen när tjejen som stod före mig i kön till receptionen fick den sista dosen... så jag fick helt enkelt gå hem igen, varken fattigare eller mer skyddad mot sjukdomar (vet iof inte om vaccinet kostar nått, kanske dte inte gör)... Kanske får de in imorn, men jag vet inte om jag har lust att gå dit då. Jag verkar dessutom va skriven på värsta sunkmottagningen trots att jag valde en annan när man fick välja i somras... Mystiskt (nu ansträngde jag mig för att inte skriva knepigt ;))! Fördelen med att inte ta vaccineringen nu ikväll är väl att jag kan vara 100 % säker på att jag är frisk och kry nog att ta mig upp och intervjua SKF's CEO imorn tidigt som bara den och sen palla med en heldag på skolan efter det... och att kunna träna imorn också med säkerhet! =)

Motion: Springa 6 km
Styrketräning Ben: 4 x benpress 220 kg, 3 x stående vadpress 106 kg, 3 x benspark 56 kg, 3 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x sittande lårcurl 63 kg

Kommentarer
Postat av: sabina

ritkigt bra gjort!

2009-11-17 @ 11:55:31
URL: http://losefat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0