Träna, träna, träna!

Aaaah, härliga träning! Träningen går riktigt bra nu och det är supersköj! Armar blev det idag. Jag känner mig starkar i nästan allting faktiskt. Det som förut gått riktigt tungt känns nu helt okej, eller i alla fall inte omöjligt. Fick grymt kontakt idag i både skivstångscurlen och scottcurlen. Sen var mina biceps helt slut vill jag lova, men körde lite hantelcurls ändå. Triceps tog också bra! Allt går bra! =) Fast skulel sprinag lite efter och det gick inge vdiare för jag fick tokåll direkt, så ställde mig på crosstrainern istället och gud vad jag fick flåsa... men det är ju bra! Måste pinas lite också! =)

Motion: Styrketräning Armar: crosstrainer 5 min, 3 x skivstångscurl 24,5 kg, 3 x scottcurl +7,5 kg, 3 x hantelcurl 11-9 kg, 3 x pushdowns 50 kg, 3 x rep över huvudet 35 kg, 3 x enarmspushdowns 15 kg, crosstrainer 10 min

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ett rygg- och axelpass som väntar på mig idag... Längtar redan! Lunchträning!

2009-11-19 @ 08:31:55
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: sabina

fan va kul!-...

du e grym!!

2009-11-19 @ 12:14:49
URL: http://losefat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0