Våra böner har blivit hörda!!!

Här om dagen så frågade jag och roomien om de inte skulle börja med frukost på gymet snart igen. De hade nämligen det förra hösten eller vintern nån gång och det var toppen att gå dit och äta varje tordag. Tyvärr fanns det inga planer på nått sånt... men så idag när vi kom dit, helt ovetandes, så står samma kille i receptionen och säger åt oss att kolla på aktivitetstavlan för att det är nått vi kommer gilla där... Vi ställer oss som två förvirrade fån framför tavlan och fattar ingenting. Ser bara massa olika träningar och vi tycker ju inte om nån särskild träning.... men sen snappade roomien upp attd et skulle va frukost på fredag!!!! Våra böner hade blivit hörda! vi blev så glada att vi knappt visste vart vi skulle ta vägen. Verkligen total lyckokänsla hos både mig och roomien och den höll i sig riktigt länge. Jag är fortfarande svinglad! =) Att det gör att jag inte behöver handla mer mat innan jag åker bort i helgen är ju ytterligare ett plus, annars hade en frukostdag saknas, men nu löste det sig ju! Gött gött gött!!! Det finns inte en chans att vi missar det här på fredag kan jag lova i alla fall!
We'll be there!!!

Kommentarer
Postat av: evisen

Det är faktiskt en riktigt soft grej som ditt gym gör. Önskar det fanns något liknande här på mitt gym i uppsala!

2009-11-19 @ 18:09:05
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0