Äntligen träning!

Idag hann jag med allting jag hade planerat, fast man kan ju alltid plugga mer än vad som blir iof... Men det blev en superhärlig promenad med vovven i skogen strax innan lunch. Sen blev det en uteritt med mammas häst vid 3-tiden. Det var tyvärr bara halva ridbanan som hade tinat så kunde inte rida där... osis... Jag tycker det är tusen ggr roligare att rida på ridbanan, men det var rätt skoj att rida ut idag också. Sen har jag och papsen ställt bort motorcyklarna också.. lite sorgligt. Nu ser de inte dagens ljus förrän i vår... och tillsut tog jag mig även iväg och tränad elite lätt. Jag var seg och trött, det var kallt och mörkt och tog emot lite... men jag tog mig iväg. Fast jag måste erkänna att jag tog bilen även fast det är pinsamt kort sträcka till gymet. Som straff blev ena byxbenet lerigt när jag klev ur bilen...

Träningen då... ja, jag kände mig lite off med allting, som om jag inte tränat på en evighet och typ glömt bort hur man gör. Jag hade rätt svårt att få kontakt genomgående under hela passet. Körde rätt lätt och många reps bara för att köra igenom lite. Kändes bäst så. Det var i alla fall himla skönt att träna och göra nån nytta med kroppen!!! Det blev mycket superset för klockan var mycket! had elite ont i vänster hanled, men det gick bra.

Motion: Promenad 60 min, Ridning uteritt 60 min
Styrketräning Rygg & Axlar: 3 x fuskchins i superset med 3 x sidolyft med hantel, 3 x rodd i superset med 3 x framåtlyft med hantel, 3 x latsdrag i superset med 3 x skivstångsrodd, 3 x hantelpress


Kommentarer
Postat av: J

Glömmt bort hur man tränar tsss ;)

2009-10-21 @ 07:48:31
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg bild också!

2009-10-21 @ 08:31:14
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0