Blev en ofrivillig vilodag idag...

Det har inte blivit någon träning idag. Jag har gjort illa ryggen. =( Satt knepigt vriden i föreläsningssalen idag när vi skulle diskutera lite i grupper så jag kände att det smällde till en gång... fast det var inte förrän jag kom hem som det började göra ont. Nu har jag ont i hela högersidan. Jag som hade tänkt träna rygg idag, men det gick inte i och med att det är svårt att böja sig och sånt... men men... sen kom tanken om att gå och träna armar, men tyvärr var studierna tvugna att ta all mig tid istället. Nu blir det definitivt tokplugg tills på fredag kl 11... Fullt ös medvetslös, tyvärr får man väl säga..

Fast det blev en liten paus för Desperate Housewives och så fick jag mitt hår lockat samtidigt! Jag vill inte ha rakt och tråkigt hår... helst vill jag ha värsta afrot! =) By the way, på måndag åker jag till Jämtland i 3 veckor! =)

Kommentarer
Postat av: J

Ja håller med, men man får vara försiktig när man läser saker i aftonbladet! De gillar att vinkla! Hahadu e hård du ;)



Ja börjar gissa efter hårbilden att fröken inshape är riktigt snygg! (i alla fall i håret ;))

2009-10-07 @ 00:06:19
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh! SNYGGING!

2009-10-07 @ 06:29:28
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Cicci

Galet snyggt hår! Jättefint =)

2009-10-09 @ 20:47:11
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0