En mysig höstdag

Idag har jag lyckats med något riktigt bra! Jag har lyckats med att ställa datan på soffbordet och arrangera allting så att jag kan ligga bekvämt i soffan, ihopkrupen under en filt, samtidigt som jag utan problem kan läsa... Så det är på det viset jag har spenderat min dag och avverkar åtskilliga vetenskapliga artiklar. Faktiskt några riktigt intressanta och relativt lättlästa, tack och lov. Har faktiskt varit riktigt myspysigt och det var ett under att jag inte somnade!

Igår hade jag planer på att åka iväg och clear round-hoppa på en ridklubb här i omgivningarna... men tyvärr fick jag inte med nån som kunde följa med mig och det skulle ha blivit väldigt svårt att åka själv. Men men... med tanke på att jag, förutom den enstaka gången i somras, inte har hoppat ordentligt på minst 6 år, så kanske dte var för det bästa. Men det ade varit kul! =) men jag får ta det nån annan gång istället... fast jag tog mig en paus i myspyset i alla fall och tog mig ut på en promenad... skulle bara va ute i en timme max, för att sen återgå till studierna, men det var så härligt så det blev lite längre. Bara pinnade på. Hade nog kunnat fortsätta bra mycket längre, men artiklarna kallade... fast nu ikväll ska jag ta lite ledigt från pluggandet och träffa lite vänner och se på film.

Motion: Promenad 85 min

Kommentarer
Postat av: J

Tack Johanna. Härligt att man inte e ensam :P Eftersom jag aldrig kommer bli äldre än 25 så tänker jag inte avslöja detta, men jag kan ju avslöja så mycket som att jag blev 25 förra året ;)

Shit rider du också, du verkar vara en sån som håller på med tusen grejer du med, som jag. Vila vad e det? ;)

2009-10-20 @ 08:48:25
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: J

Tack Johanna. Härligt att man inte e ensam :P Eftersom jag aldrig kommer bli äldre än 25 så tänker jag inte avslöja detta, men jag kan ju avslöja så mycket som att jag blev 25 förra året ;)

Shit rider du också, du verkar vara en sån som håller på med tusen grejer du med, som jag. Vila vad e det? ;)

2009-10-20 @ 08:48:26
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0