Grymt träningspass tidigt på dagen! =)

Idag blev det tidig träning. Hade redovisningar på skolan så drog hem när jag hade gjort min. Kanske inte det schystaste mot de andra, men jag hade bättre saker för mig idag än att sitta och lyssa på samma sak som sägs om och om igen. därför blev det ett tidit träningspass. Redan klockan 11 var jag igång. har tyvärr fortfarandelite ont i ryggen så inget ryggpass kunde det bli, men däremot armar. Och bra gick det! Riktigt bra. Kunde öka vikterna lite på vissa saker vilket alltid är kul och sen jag hade grymkontakt hela tiden. Det kändes som om mina armar skulle explodera tillslut! =) Gladast blev jag i alla fall att jag åter kunde köra på 24,5 kg i skivstångscurlen och att det kändes bra och att jag kunde öka till samma vikt i frenchpressen! Wiihooo! Kul att bli starkare, men någe mer muskler verkar jag aldrig få. Sen sprang jag en kilometer som avslutning också bara för att få röra mig lite. Himla skönt var det. Nu ska jag ju sitta inne och skriva resten av dagen nu så det behövdes. =(

Motion: Styrketräning Armar: 5 min crosstrainer, 3 x skivstångscurl 24,5 kg, 3 x scottcurl + 7,5 kg, 3 x liggande curl mot pannan 22,5-20 kg, 3 x pushdowns 50 kg, 3 x frenchpress 24,5 kg, 3 x rep över huvudet 35-30 kg. springa 1 km


Kommentarer
Postat av: J

Japp! Men vet du vad? Det är då jag mår som bäst! Asså studie vet jag inte om jag kan kalla det, asså jag vet inte riktigt vad det är för arbete. Me njag återkommer :)



Bättre i ryggen?

PS. Du tränar på rätt bra du med ;)

2009-10-07 @ 22:02:53
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0