Jag känner mig naken, rädd, exposed!

... utan mitt proteinpulver! Jag har inget proteinpulver!!! Trodde att brorsan hade lämnat åt mig som han gjorde sist, men tydligen hade han varit här och druckit upp det elller tagit med sig det. Och jag har inte med mig nått alls! gud vad knepigt det känns! Vad mysko det kommer bli att träna utan att ta den obligatoriska p-drinken efteråt! eller när man vill ha nått snabbt som inte mättar så mycket som mellanmål... Ja, bara tanken på att det inte finns till hands gör ju att jag vill ha en p-drink nu på stört! Väldigt stört! 3 veckor helt utan proteindrinkar kommer det blir för i Östersund finns inga alternativ att köpa. Försökte i somras, men tydligen har de bara hälsokostaffärerna som säljer och där finns 1, max 2, märken som kostar skjortan. Nääää... Jag säger som Hollywoodfruarna:

Jag känner mig naken, rädd, exposed!

Det har inte blivit nån träning idag eller. Jag verkar aldrig ta mig iväg. Funderade ett tag på att träna lite med brorsans skivstång, hantlar och räcke, men det har inte heller blivit av... Imorn tar jag mig iväg och kör lite rygg och biceps, kanske... Jag ska rida imorn också... och ta en promenad... och plugga... och sen kommer mamma och pappa hem så vi ska ha fredagsmiddag och filmkväll... Vart tog all tiden vägen helt plötsligt? Annars blir det träning på lördag, eller en hel vilovecka kanske... Den som lever får se... Man jag har i alla fall promenerat flitigt varje dag jag har varit här nu och tänkte fortsätta med det hela tiden. Det är nog bra för mig! Min rygg mår redan bättre! =) Träningen är iof också bra för mig så jag ska sätta fart med den snart! Jag lovar! Träningen är ju superskoj så vill inte av utan! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har varit utan proteinpulver sen början av veckan, känns ovant:P

2009-10-18 @ 10:07:08
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0