One down, one to go

Födelsedagen blev bra. Massa presenter, god mat, goda kakor, m.m. och tyvärr även en massa tentaplugg. Idag har jag avkarat en tenta så på eftermiddan var det bara att åka hem, ladda om, och börja på nästa... Jag har nog inte upplevt att vi haft riktigt så här mycket någon tentaperiod förut... Mystiskt! Idag fyller mamma år så jag har även grattat henne. =)

Träningen är helt nedlagd för tillfället. Jag inser att det inte finns nån tid just nu. I och för sig så tycker jag att man alltid kan hitta tid, men just nu prioriterar jag helt enkelt annat, dvs. skolan. I och för sig så kommer jag nog ta lite promenader för att få lite luft och inte få så ont i ryggen... men som sagt, på tisdag nästa vecka är jag tillbaka på gymet igen! =) idag har jag fått en helt annan sorts träning. Snacka om kramp i handen idag undre och efter allt skrivande... hade lite pennproblem nämligen och fick låna till mig kassa pennor (dvs pennor som går trögt att skriva med så man måste "kämpa" lite mer för att dra dem över pappret... för mycket friktion mao... gör stoooor skillnad när man ska speed-skriva en tenta) vilket gjorde att jag hade en fruktansvärd värk i handen under minst halva tentan och kände av det några timmar efteråt... Nu är det borta! Gud vilken fit hand jag kommer få! =)

Eviseen undrade hur länge jag har bloggat... Den här bloggen har jag haft i 2,5 år tror jag. Fast jag fick nått cp-ryck för ett år sen eller nått och raderade alla inlägg som jag skrivit innan. Det här är mitt 475:e inlägg och då räknas väl inte de förra inläggen med... Fast jag tror jag uppdaterade mer förut. Nu blir det väl oftast bara en gång om dan. Innan den här bloggen hade jag även en "vanlig" blogg om mitt liv i drygt ett år innan jag började med den här... Sen hade jag de parallellt ett tag innan jag la ner den andra. Jag blev lite less på att alla visste vad jag gjorde och hade gjort hela tiden. Det fanns liksom inget nytt att berätta för kompisarna, för de visste redan allt... Men den här bloggen täcker ju bara en liten del av mitt liv och finns egentligen mest för mitt eget bästa... Tycker det är rätt kul att hålla koll på träningen, hur mycket, när och vad, och titta på lite bilder och sånt så man kan jämföra. Nu har jag iof skaffat FunBeat också som ger väldigt bra översikt över träningen... men här blir det ju lite ordbajsande också, som nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu var det länge sedan jag skrev ett prov men jag vet hur otroooligt vilken kramp man kan få. Typ som när man skulle skriva en novell el. liknande på svenska. Hua :P

2009-10-28 @ 11:29:24
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Vas

Tråkigt att det inte blir så mycket träning, men du får se det på den ljusa sidan du har nu tid att ladda på med energi med Marabous nya chocklad Vinter limited edition :D Provade den idag (ruggigt god) och den kan ju vara något för ett godismonster som dig ;)

2009-10-28 @ 17:28:01
Postat av: Johanna

The Vas: japp, det är lite trist... men jag kommer åter nästa vecka! Okej, ska genast prova den... och sen så är det 1:90 kr/hg på lösvikten på ICA här nu så imorn måste jag nog ner och shoppa på mig ett lager! XD

2009-10-28 @ 18:24:44
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: evisen

Tack för att du svarade! :)

2009-10-28 @ 20:57:08
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: evisen

.. här kommer en till... 1,90 PER HEKTO FÖR LÖSGODIS?! Haha, ja ska ladda på ett lager inför tenta på fredag. Tänk om ja haft de erbjudandet framför näsan avis =D

2009-10-28 @ 20:58:18
URL: http://evacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0