Ridning och Promenad, ingen träning

Guuuud vad jag är trött. Helt slut och utpumpad! Vill inte göra nått annat än att sova... men det finns det inte tid till... istället känns det som om jag går runt i halvdvala hela dagen. Ingen träning har det blivit idag. Hade tänkt gymma lite, men orkade helt enkelt ine och tiden bara försvann också... Har ju varit så trött så allt har gått så segt så nu får jag sitta här med den sista artikeln jag planerat att läsa och läsa samtidigt som jag ser på fotbolllen, kanske inte den bästa kombon... Men jag och vovven var ute och knatade i det underbara vädret i förmiddags i alla fall. Riktigt härligt var det! Mem imorn ska han dra sitt strå till familjestacken och jaga så då får jag väl gå själv. Sen har jag ridit också... En rätt lugn och skön uteritt. Ville egentlige rida dressyr på ridbanan, men den var frusen... Osis... kanske är bättre imorn. Mamma är borta tills på fredag kväll så då är det mitt jobb att trimma pållen så hon kan åka på träning på lördag. Jag klagar inte! =)

Motion: Promenad 55 min, Ridning uteritt 60 min

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys det lät med ridturen

2009-10-15 @ 08:51:20
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0