Turbopass med vikterna

Gud vad stressigt jag fick det igår... Satt och segade hela eftermiddan och sen när jag väl tog mig iväg till gymet fanns dte inte så mycket tid kvar. Därför fick det bli ett turbopass, men det gick rätt bra i alla fall. Fick rätt bra kontakt kändes det som, särskilt i skivstångscurlen som jag körde sist då jag körde 5 låga curls, 5 höga curls och 5 hela curls som ett set. Det tog kan jag lova! sen var det bara att hetsa vidare och ta nattåget... Nu har jag lämnat södra Svergige och är i ett vintrigt Jämtland istället. Det är kallt och ligger redan lite snö här... Galet... men det försvinner antagligen strax, men ändå! idag är det strålande väder och jag har nyss varit ute och gått en timme med vovven. Riktigt härligt. Har börjat få ont i ryggen nu igen och i och med att jag typ inte gjorde annat än att satt i datastolen förra veckan så har det blivit lite värre... Därför tänkte jag passa på att gå en massa nu när jag är här! Här fins det roliga ställen att gå på! =)

Gårdagens Motion: Styrketräning Axlar & Biceps: 4 x hantelpress 13 kg i superset med 3 x skivstångscrul 24,5 kg, 3 x sidolyft med hantel i superset med 2 x scottcurl +7,5 kg, 3 x framåtlyft skivstång 12 kg i superset med 3 x skivstångscurl (5 låga, 5 höga, 5 hela) 14,5 kg, 3 x sidolyft maskin 12,5-10 kg, 3 x hög rodd/baksida 50 kg

Kommentarer
Postat av: sabina

du e grym snygging!

2009-10-13 @ 17:40:47
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0