Kanske en träningskompis rikare?

Idag är jag trött som bara den, ont i skallen, ont ihalsen och lite snorig. Illa, illa... och det beror faktiskt INTE på att gårdagen innehöll en hel del vinpimplande utan mer troligt är väl att jag håller på bli sjuk eller åtminstonde krasslig. Gårdagen var i alla fall rolig! Först en lugn dag i soffan, så när som på en promenad med roomien. Skulle ha tränat ben, men hade ont i halsen så det uteblev. Bara promenaden kändes jobbig nog... Sen så hade vi fest här hemma och det kom riktigt många. Himla skoj! och sen utgång på några ställen här i stan. Niiiice!

Hittade mig troligtvis även en träningskompis igår. Blev en liten diskussion i köket om mitt proteinpulver (bauta-hinkarna som inte går in nånstans) och en klasskompis behöver tydligen lite disciplin för att träna regelbundet så han ska väl haka på mig... Skoj skoj! =)

Dagens obligatoriska pizza är redan förtärd och nu väntar en dag i soffan med några filmer och en godispåse! Riktigt härligt ska det bli! Sooo long suckers! =)

Kommentarer
Postat av: elin

Härligt med en träningskompis! :o)

& gott med pizza också.. jag är sjukt sugen på kebabrulle : ( skratt

Du får ha en bra Söndag !

2009-09-06 @ 16:16:22
URL: http://metrobloggen.se/elinstraning
Postat av: Kim Dennerbring

Hejsan!

fin blogg du har! Vad kör du med för protein? Själv kör jag på SAN 100% Pure Protein.. gillar den. Har använt den nu för att jag behövde gå ner i vikt.



Kika gärna förbi min blogg när du får tid :)



/// Kim

2009-09-07 @ 20:40:37
URL: http://www.metrobloggen.se/traningsblogg
Postat av: J

Just idag känns det inte som jag lever. Har övat combat tills jag dör. Inte sett på tv, suttit framför tvn eller läst bloggar på en vecka, inga vilodagar. Dock sovit och ätit massor, men men man man måste ha vilodagar. ha ha

2009-09-07 @ 21:18:38
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: madelen

kul när man hittar människor med samma intresse. träning kan man tala om länge :)

2009-09-09 @ 22:32:11
URL: http://neledams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0