Tisdag - träning utan motivation

Dagen började med en härlig, men ack så seg, promenad... eller först frukost och lite slöande vid datorn. Jag kan inte sova någe länge på mornarna nu vilket är väldigt irriterande. men men, jag hade ju gott om tid imorse då i alla fall... Var hräligt att va ute, men segt att gå. Hade liksom ingen ork i kroppen riktigt och hade gett mig ut på en ganska lång sväng. Men det var skönt när det var över i alla fall! =)

Sen blev det kvällsträning. Jag segade på ut i det sista. Hadeplaner på att gå och köpa godis istället, men när roomien skulle med till gymet så blev det träning istället. Blev ett pass, men inte så mycket mer än så. Gick ju okej, men inget särskilt alls. Jag gjorde mitt och sen gick jag hem helt enkelt. Armar och mage. Kände mig rätt svag i triceps, men fick okej kontakt...

Motion: promenad 70 min
Styrketräning Armar & Mage: 3 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 3 x liggande curl mot pannan, 2 x bamsecurl, 3 x pushdown 45, 3 x frenchpress 22 kg, 2 x rep över huvudet, 3 x situps, 2 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0