Vildag

Det blev aldrig nån träning idag. Eftersom jag körde styrketräningen igår så hade jag tänkt springa en liten sväng, men det har varit värsta superstormen ute hela dan så jag har hållt mig inne istället... Har dessutom haft ont i huvudet och lite smått i halsen hela dan och känt migt rött och hängig så det var nog lika bra att det inte blev någon springtur. Kom iof på efter ett litet tag att jag kunde springa inne på gymet, men då hade jag redan ätit massa så var tvungen att vänta några timmar och då blev det aldrig av. Har istället blivit att läsa igenom 3 vetenskapliga artiklar, laga god mat och slöa. Nu ska jag och roomiesarna strax iväg och se på bio. Inglorious Basterds... tror den är riktigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas filmen är bra då!

Låter som du gjorde klokt i att vila =)

2009-09-05 @ 18:00:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0